Typ konta na Instagramie

Daj się poznać swoim przyszłym klientkom 🙂 Najlepiej wybrać TYP KONTA inny niż prywatny – może to być konto twórcy lub lokalnej firmy (zwłaszcza, jeśli masz swój lokal). Dzięki temu ustawieniu, Twoje posty staną się publiczne i widoczne w wyszukiwarce Instagrama.

Dane w profilu użytkownika

Pamiętaj, aby uzupełnić swój profil o niezbędne informacje:

  • zamieść swoje logo lub zdjęcie (zdjęcie bardziej zachęca do kontaktu).

  • nick twojego profilu powinna być łatwa do zapamiętania, może być to imię i nazwisko lub wymyślona nazwa marki / firmy (u mnie: „@zaczarowanewarkoczepl”)

  • nazwa konta – użyj innych słów identyfikujących twoją markę niż w nicku, dzięki temu zwiększysz widoczność swojego profilu [ u mnie: „Katarzyna Marlewska✨ BRIDAL HAIRDRESSER 📍Poznań”
  • w opisie dodaj lokalizację lub obszar swojej działalności (dokąd dojeżdżasz) [ja podałam to w nazwie konta]

Wyróżnione stories

W wyróżnionych stories dodaj:

  • info o tym jak się do Ciebie zapisać,
  • jakie usługi świadczysz i jakie są ich ceny (możesz nie podawać cen, wtedy będzie więcej wiadomości z pytaniem o cenę, ale im więcej pracy będziesz mieć, tym bardziej takie wiadomości będą tracić Twój czas)
  • wybrane fryzury, które polecasz swoim klientkom
  • i inne warte wyróżnienia informacje, np. informacje o sobie, ukończone kursy i szkolenia, porady dla klientek czy polecanych usługodawców.

Dodawanie postów na Instagramie

Dodając posty:

  • używaj hasztagów z określeniem lokalizacji np. #fryzjerpoznań oraz tematycznych np. #fryzuraślubna
  • określaj lokalizację posta – ja zazwyczaj oznaczam sale weselne lub miasta do których mogę dojechać, żeby moje posty wyświetlały się gdy ktoś będzie szukał lokalnych usług.

…o Instagramie znajdziesz w necie pełno informacji, ostatnio bardzo śledzę to co mówi Karolina Orzechowska 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *