Typ konta na Instagramie
Daj się poznać swoim przyszłym klientkom 🙂 Najlepiej wybrać TYP KONTA inny niż prywatny – może to być konto twórcy lub lokalnej firmy (zwłaszcza, jeśli masz swój lokal). Dzięki temu ustawieniu, Twoje posty staną się publiczne i widoczne w wyszukiwarce Instagrama.
Dane w profilu użytkownika
Pamiętaj, aby uzupełnić swój profil o niezbędne informacje:
zamieść swoje logo lub zdjęcie (zdjęcie bardziej zachęca do kontaktu).
nick twojego profilu powinna być łatwa do zapamiętania, może być to imię i nazwisko lub wymyślona nazwa marki / firmy (u mnie: „@zaczarowanewarkoczepl”)
- nazwa konta – użyj innych słów identyfikujących twoją markę niż w nicku, dzięki temu zwiększysz widoczność swojego profilu [ u mnie: „Katarzyna Marlewska✨ BRIDAL HAIRDRESSER 📍Poznań”
- w opisie dodaj lokalizację lub obszar swojej działalności (dokąd dojeżdżasz) [ja podałam to w nazwie konta]
Wyróżnione stories
W wyróżnionych stories dodaj:
- info o tym jak się do Ciebie zapisać,
- jakie usługi świadczysz i jakie są ich ceny (możesz nie podawać cen, wtedy będzie więcej wiadomości z pytaniem o cenę, ale im więcej pracy będziesz mieć, tym bardziej takie wiadomości będą tracić Twój czas)
- wybrane fryzury, które polecasz swoim klientkom
- i inne warte wyróżnienia informacje, np. informacje o sobie, ukończone kursy i szkolenia, porady dla klientek czy polecanych usługodawców.
Dodawanie postów na Instagramie
Dodając posty:
- używaj hasztagów z określeniem lokalizacji np. #fryzjerpoznań oraz tematycznych np. #fryzuraślubna
- określaj lokalizację posta – ja zazwyczaj oznaczam sale weselne lub miasta do których mogę dojechać, żeby moje posty wyświetlały się gdy ktoś będzie szukał lokalnych usług.
…o Instagramie znajdziesz w necie pełno informacji, ostatnio bardzo śledzę to co mówi Karolina Orzechowska 🙂